ONSDAG, mellandagrean!

vaknade precis.. eller ja jag kom precis ut ur duschen.
sitter här med morgonrock och ett stort glas saft jämte mig , YUMMIE
skulle egentligen vara med linn idag men jag var tvungen att fixa
massa till nyår som ska firas med julia. ( :D )
så detblir att gå på stan med henne,klart de blir kul med
men de va sjukt länge sen jag och linn va .. :/
men men .. ska snacka med henne om hon och jag kan vara
nästa vecka istället , hihi *anteckna anteckna*

om ni ska komentera sånthär
så är det bättre om ni inte komenterar allt
vist ju mer besökare man får ju mer skit får man ta
men snälla vad har det för funktion att ni
ska sitta framför er data ,helt anonyma och shit
och skriva massa track till andra , är det så ni
själva vill bli behandlade.
jag är inte fjortis emma är inte fjortis.
vi är bara osss själva, men om vi nu skulle vara
det så behöver ni ju inte kolla våran blogg
om ni nu blir så iriterade?

BARA SÅ NI VET !!
vi älskar er (seriösa) bloggläsare!
och komentarerna foshooo !
puss


/annnaa

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Precis packat och gjort mej iordning :-)

Allt bra med dej idag? :P

2009-12-30 @ 11:31:29
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: maja

aså ni måste ju kunna ta emot kritik. finns alltid någon som är avundsjuk eller tkr illa om er, det är livet. men visst, ni är bara små 95or liksom? lär er att ta emot kritik och ta inte åt er så jävla mycket?



2009-12-30 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0