svar på kommentar

maja om ONSDAG, mellandagrean!:
aså ni måste ju kunna ta emot kritik. finns alltid någon som är avundsjuk eller tkr illa om er, det är livet. men visst, ni är bara små 95or liksom? lär er att ta emot kritik och ta inte åt er så jävla mycket?

svar: visst får man alltid ta kritik, vad man än är och vad man än gör. jag tycker bara att det är väldigt onödigt och omoget att sitta och vara anonym och kommentera att man är äckliga idioter. dom kanske borde göra något åt sitt liv? jag kommer ju aldrig tycka det är särskilt kul iallafall att läsa sånt om en. det tycker väll ingen? är det normalt att inte ta illa upp om någon kallar en trög fjortis, när man inte alls är sån? men jag ska sluta bry mig, om dom tycker det är så himla kul och så får dom väll fortsätta. men vilka loosers dom är som mår bättre av att göra så att andra mår sämre.

/ emma

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Jag tror faktiskt inte att jag ens kan det xD hhaha

2009-12-30 @ 18:13:03
URL: http://evlj.blogg.se/
Postat av: maja

men om ni tar åt er så tkr folk ju bara att det är kul & då fortsätter dom. så bara igga det isf :)?

2009-12-30 @ 18:50:24
Postat av: kajsiissssss

emma gumman, dom är bara avensjuka för att ni är så jävla snygga! :o

ta inte åt er, för det stämmer inte alls!<33333

2009-12-30 @ 18:53:39
URL: http://kajsaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0