till anonym.

anonymingelstadbo: om skola imon :'/:
men orka att ni skämmer ut er på kalles?;O eller ica kanske man ska säga, fast i ingelstad heter det ju kalles.

svar: så du menar att man inte får ha kul eller? har du aldrig skämt ut dig? nä självklart inte,eftersom att du verkar ha ett rätt tråkigt liv och sitter ocjkomenterar min blogg, om att jag typ skämmer ut mig?
hm vadär det för liv, jag och julia är nt vuxna, vi är fan 'barn' låt oss!




nu ska jag duscha lite snabbt sen packa ,osså sticker jag till julia , ska sova där innatt
skola imon, och det suger suger suger ..:(

/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni skrev det där om hur man fick mer läsare till sin blogg, typp bloggtrafik elr ngt? funkar det verkligen och kan man typ få virus och sånt av det?

2010-01-10 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0